Sajópetri Község honlapja  akadalymentes_kicsi

elektronikus_onkormanyzati_ugyintezes tajekoztatas_elektronikus_ugyintezesrol epapir

  • Sajópetri
  • Hírek, aktualitások
  • Önkormányzat
    • Ipar és kereskedelmi nyilvántart.
    • Nyomtatványok
    • Rendeletek
    • Rendezési terv
      • Hatályos rendezési terv és TAK
    • Közbiztonság-Térfigyelő kamera
    • Képviselő testület
    • Roma Nemzetiségi Önkorm.
    • Ruszin Nemzetiségi Önkorm.
    • Bankszámlaszámok
    • Szerződések
    • Határozatok
  • Elérhetőségek
  • Adatvédelem
    • Impresszum
  • Pályázatok
  • Választási információk
    • Választási szervek
    • Választási ügyintézés
    • 2024. évi általános választások
    • Korábbi választások
  • Közérdekű adatok
    • Sajópetri Község Önkormányzata
I. Szervezeti, személyzeti adatok - Sajópetri Község Önkormányzata                                                        

 

I.1 Kapcsolat, szervezet, vezetők                                                                                                               

1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

Hivatalos név (teljes név) Sajópetri Község Önkormányzata
Székhely 3573 Sajópetri, Dózsa Gy. út 66.
Postacím 3573 Sajópetri, Dózsa Gy. út 66.
Telefonszám +36 46 593-200
Faxszám -
Központi elektronikus levélcím                              Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap

https://www.sajopetri.hu

 

Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége

Ügyfélszolgálat -
Telefonszám  +36 46
Fax  
Ügyfélfogadás helye  
Postacím  
Elektronikus levélcím  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás rendje (Polgármester, Jegyző)    

 

Hétfő:       
Kedd:        
Szerda:     
Csütörtök:  Nincs ügyfélfogadás
Péntek:      Nincs ügyfélfogadás
Ügyfélfogadás rendje (Ügyintézők)

 

Hétfő:       
Kedd:        
Szerda:     
Csütörtök:  Nincs ügyfélfogadás
Péntek:     

 

Vezető Debreczeni Balázs polgármester
+36 46
email cím

 

 

2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai

 Letöltés - Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő - testületének szervezeti struktúrája

 Hatályos rendeletek

 

3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)

Vezető neve: Debreczeni Balázs

Vezető beosztása: polgármester

Vezető telefonszáma: +36

Vezető postacíme:

Vezető elektronikus levélcíme a közvetlen elérés biztosításával:

Hivatali kapu elérhetőségek, melyekre elektronikus ügyintézés keretében beadványok küldhetők

Hivatali Kapu neve:

Hivatali Kapu rövid neve:

KRID:

 

4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

Vezető neve Debreczeni Balázs polgármester
Vezető telefonszáma +36
Vezető e-mail címe  
Ügyfélfogadás rendje            
Hétfő  
Kedd  
Szerda                              
Csütörtök  
Péntek  

 

5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

A képviselő-testület névsorának, beosztásának, elérhetőségének megtekintése

 

I.2 A felügyelt költségvetési szervek                                                                                                         

6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai (székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei)

 

X ? Van ilyen?

 

 

I.3 Gazdálkodó szervezetek                                                                                                                       
7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

 

 A közzétételi egység a szervezet vonatkozásában nem releváns. 

 

 

 

I.4 Közalapítványok                                                                                                                                   
8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

 

 A közzétételi egység a szervezet vonatkozásában nem releváns. 

 

 

 

I.5 Költségvetési szervek                                                                                                                          

9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

 

 

X

 

 

 

I.6 Lapok                                                                                                                                                        
10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

 

 A közzétételi egység a szervezet vonatkozásában nem releváns. 

 

 

I.7 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést, vagy felügyeletet gyakorló szervek                  
11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai (székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei)

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal Hatósági Főosztály Törvényességi Felügyeleti Osztály
Telefonszám +36 46 512926
Fax  
Székhely 3525 Miskolc, Városház tér 1.
Postacím 3525 Miskolc, Városház tér 1.
Elektronikus levélcím Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap https://www.kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/borsod-abauj-zemplen/megye
Ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége
Telefonszám  
Fax  
Ügyfélfogadás helye  
Postacím  
Ügyfélfogadás rendje
Hétfő 08:00 - 16:00
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök  08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 13:00

 

 _elvalaszto

 

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok - Kistokaj Község Önkormányzata                                                       
 
1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, – ha azzal rendelkezik – az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege
 
 
Szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök:
 
Magyarország Alaptörvénye: LETÖLTÉS
2011. évi CLXXXIX. törvény Magyarország helyi önkormányzatairól: X
Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2025.(I.29) önkormányzati rendelete Sajópetri Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról: LETÖLTÉS
 
Szervezeti és Működési Szabályzat
Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2025.(I.29) önkormányzati rendelete Sajópetri Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról: LETÖLTÉS
 
Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat
Dokumentum: X
 
 
2. Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven

 

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 

 

3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai

Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2025.(I.29) önkormányzati rendelete Sajópetri Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról: LETÖLTÉS

 

4. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről

 

Sajópetri Község Önkormányzata Képviselő-testületének....................önkormányzati rendelete a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról: X

Sajópetri Község Önkormányzata Képviselő-testületének ........................önkormányzati rendelete a gyermekvédelmi és gyermekjóléti ellátásokról, azok igénybevételéről és a fizetendő térítési díjak-ról: X
 
Sajópetri Község Önkormányzata Képviselő-testületének ..................... önkormányzati rendelete a helyi adókról: X
 
 

5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 

6. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív); a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei

Dokumentum X

 

7. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 

8. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza
 
Sajópetri Község Önkormányzata Képviselő-testületének ............ önkormányzati rendelete Sajópetri Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról:  X
 
 
Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének Meghívói:         X
Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének Jegyzőkönyvei: X
Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének Munkatervei:    X
Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének Rendeletei:       X

9. A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától

Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének 1/2025.(I.29) önkormányzati rendelete Sajópetri Község Önkormányzatának Szervezeti és Működési Szabályzatáról: LETÖLTÉS

 

Sajópetri Község Önkormányzat Képviselő-testületének Előterjesztései:
 
 
 
10. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
 
X
 
 
 
11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 
 
 
12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 
 
 
13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, az információs jogokkal foglalkozó személy neve
 
 
Illetékes szervezeti egység Sajópetri Község Önkormányzata
Székhely 3553 Kistokaj, Széchenyi István u. 43.
Postacím 3553 Kistokaj, Széchenyi István u. 43.
Telefonszám +36 46 499228
Faxszám  -
Elektronikus levélcím Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Adatvédelmi felelős vagy
az információs jogokkal foglalkozó személy       
Tarsoly Lajos
Intézkedési rend  X
Közérdekű adatigény teljesítése és közzétételi kötelezettségre vonatkozó szabályzat                                                                 X
 
 
14. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk
 
 
 A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 
 
 
15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai
 
Dokumentum 
 
 
16. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 
 
 
17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 
 
 
 
18. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista
 
 
18.1. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös közzétételi lista a közzétételt elrendelő jogszabály megnevezésével és elérhetővé tételével. 
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 
 
18.2. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó egyedi közzétételi lista a közzétételt elrendelő jogszabály vagy egyéb aktus megnevezésével, elérhetővé tételével.
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 
 
 
 
19. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével, valamint a közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítható közadat típusokról való tájékoztatás, a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével

 

Közadat lista

A szervezet vonatkozásában nem releváns.


Újrahasznosítható közadat típusok

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 
20. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata
 

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 

 

21. A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke, a díjszámítás alapját képező tényezőkkel együttesen

 

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 

22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás

 

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 

23. A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölése
 
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 
 
24. A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege
 

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 
25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi szervezetszabályozó eszköz, közszolgáltatási szerződés vagy más kötelező erővel bíró dokumentum (vagy az annak elérhetőségére mutató hivatkozás), amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 

 

_elvalaszto

 

III. Gazdálkodási adatok - Kistokaj Község Önkormányzata                                                       
 
III.1. Költségvetések, beszámolók
 
 
1. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója
 
Költségvetés 2025: 
Költségvetés 2024: 
Költségvetés 2023: 
Költségvetés 2022: 
Költségvetés 2021: 
Költségvetés 2020: 
Költségvetés 2019: 
Költségvetés 2018: 
Költségvetés 2017: 
Költségvetés 2016: 
Költségvetés 2015: 
Költségvetés 2014: 
Költségvetés 2013: 
 
Beszámoló 2023:
Beszámoló 2022:
Beszámoló 2021:
Beszámoló 2020:
Beszámoló 2019:
Beszámoló 2018:
Beszámoló 2017:
Beszámoló 2016:
Beszámoló 2015:
Beszámoló 2014:
Beszámoló 2013:
 
 
III.2. MŰKÖDÉS
 
2. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve
2024. IV. negyedév:   X
2024. III. negyedév:  X
2024. II. negyedév:   X
2024. I. negyedév:    X
 

 
3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 

4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a védelmi és biztonsági célú beszerzések adatai és a minősített adatok, továbbá a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény 9. § (1) bekezdés b) pontja szerinti beszerzések és az azok eredményeként kötött szerződések adatai kivételével A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött - általános forgalmi adó nélkül számított - ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni. Az időszakonként visszatérő - egy évnél hosszabb időtartamra kötött - szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani
 
Dokumentum X
 
 
 
 
5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)
 
 
A szervezet vonatkozásában nem releváns.
 
 

6. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések

A szervezet vonatkozásában nem releváns.

 

 

7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések
 
 
 
 
 
8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)
 

Dokumentum X

 

Sticky Banners - Önkorm.ép.energ.korsz.

Sticky Banners - Bölcsőde

infoblokk_fooldal_felso_kicsi

ÖNKORMÁNYZATI ÉPÜLETEK ENERGETIKAI KORSZERŰSÍTÉSE BOGÁCS, BERZÉK, BORSODIVÁNKA, BÜKKZSÉRC, IGRICI, SAJÓPETRI TELEPÜLÉSEKEN

TOP-3.2.1-16-BO1-2017-00038

A projekt aloldala

elvalasztocimeres

infoblokk_fooldal_felso_kicsi

Önkormányzati épületek energetikai korszerűsítése
Ároktő, Sajópetri, Tard és Tiboldaróc településeken

 TOP-3.2.1-16-BO1-2020-00151

A projekt aloldala

akadalymentes_kicsi Akadálymentes aloldal

elvalasztocimeres

efop_1_5_2_palyazati_cimerEFOP-1.5.2-16-2017-00036
Humán szolgáltatások fejlesztése
Harsányban és térségében
elvalasztocimeres
 

c_tabla_sajopetri_top141_bolcsode_kicsi

A projekt aloldala

akadalymentes_kicsi Akadálymentes aloldal

elvalasztocimeres

magyarfaluprogram

 

elvalasztocimeres

Optimized Sense
OSense O-Sense

kozadatkereso

elvalasztocimeres

+ | - | reset | RTL | LTR
Copyright © Eximium 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Sajópetri Község Önkormányzata